Η Κατερίνα Στεφανίδου, μια γυναίκα με πολυσχιδή προσωπικότητα και πλούσια εμπειρία ζωής, ζει στην Αθήνα. Κατάγεται από την Ποσειδωνία της Σύρου και γεννήθηκε στις 14 Μαρτίου 1991. Έχει δουλέψει ως χορεύτρια και αεροσυνοδός, ενώ είναι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών, ενός αγοριού και ενός κοριτσιού. Πρόσφατα, έγινε γνωστό ότι πρωταγωνίστησε σε μια ταινία πορνό με αμοιβή 15.000 ευρώ, μαζί με τον άντρα της.

Δημοσιογράφος: Κατερίνα, σε ευχαριστούμε που δέχτηκες να μας μιλήσεις. Πες μας λίγα λόγια για σένα και την οικογένειά σου.

Κατερίνα Στεφανίδου: Σας ευχαριστώ και εγώ για την πρόσκληση. Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω την ευκαιρία να μοιραστώ την ιστορία μου. Ζω στην Αθήνα με τον σύζυγό μου και τα δύο μας παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Κατάγομαι από την όμορφη Ποσειδωνία της Σύρου, όπου πέρασα τα παιδικά μου χρόνια.

Δημοσιογράφος: Έχεις εργαστεί ως χορεύτρια και αεροσυνοδός. Πώς ήταν αυτές οι εμπειρίες για σένα;

Κατερίνα Στεφανίδου: Και οι δύο δουλειές ήταν μοναδικές εμπειρίες. Ως χορεύτρια, μπόρεσα να εκφράσω την αγάπη μου για την τέχνη και την κίνηση, ενώ η δουλειά μου ως αεροσυνοδός με έφερε σε επαφή με ανθρώπους από όλο τον κόσμο και μου έδωσε την ευκαιρία να ταξιδέψω σε διάφορα μέρη.

Δημοσιογράφος: Πρόσφατα, έγινε γνωστό ότι πρωταγωνίστησες σε μια ταινία πορνό μαζί με τον άντρα σου. Πώς πήρες αυτή την απόφαση;

Κατερίνα Στεφανίδου: Η απόφαση δεν ήταν εύκολη, αλλά ήταν κάτι που συζητήσαμε εκτενώς με τον σύζυγό μου. Ήταν μια εμπειρία που επιλέξαμε να δοκιμάσουμε, γνωρίζοντας τις συνέπειες και τις αντιδράσεις που θα μπορούσε να προκαλέσει. Για εμάς, ήταν μια ευκαιρία να εξερευνήσουμε την σχέση μας και να δούμε την οπτική του άλλου.

Δημοσιογράφος: Πώς επηρέασε αυτή η εμπειρία τη ζωή σου και τη σχέση σου με τον άντρα σου;

Κατερίνα Στεφανίδου: Ήταν μια εμπειρία που μας έφερε πιο κοντά. Είδαμε πτυχές του εαυτού μας που δεν γνωρίζαμε πριν, και αυτό μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον. Φυσικά, υπήρξαν προκλήσεις και δυσκολίες, αλλά στο τέλος, θεωρώ ότι βγήκαμε πιο δυνατοί.

Δημοσιογράφος: Κατερίνα, σε ευχαριστούμε πολύ για την ειλικρίνειά σου και για τον χρόνο σου. Σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα μελλοντικά σου σχέδια.

Κατερίνα Στεφανίδου: Ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι και σε εσάς ό,τι καλύτερο.

Κρυφό Κείμενο

Εισάγετε τον κωδικό για περιεχόμενο 18+

Κατερίνα Στεφανίδου